niedziela, 24 czerwca 2007

Leniwa niedziela

Dziś mam wolny dzień, dzięki czemu mogłem sobie spokojnie dłużej pospać. Do tego pogoda się popsuła - tak jak w piątek siąpi... No ale może później się nieco poprawi i wybiorę się gdzieś na spacer lub jakąś większą wycieczkę.
Pragnę podziękować za wszystkie komentarze jakie od Was dostałem. Miło jest wiedzieć, że ktoś czyta te wypociny i do tego się podobają ;) Będę starał się Was nie zawieść i w miarę regularnie pisać oraz umieszczać fotki i filmiki. Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale po lewej stronie znalazły się linki do albumu ze zdjęciami w PicasaWeb oraz kanału YouTube. O ile na YT będzie to samo co na blogu, o tyle w albumie znajdziecie o wiele więcej fotek niż tutaj. Tak więc zapraszam do częstych odwiedzin.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ok to jak juz wrzucasz te fotki na picasaWeb to daj je w co najmniej 2xwiekszej rozdzialce, bo teraz są strasznie malutkie i niewiele widac :)

Anonimowy pisze...

Generalnie co do zaglądania to jesteś nie dość, że obiektem mojej zazdrości (Japonia!!!!come on!!!!), to jeszcze stroną startową ;) szukaj Japończyków!! ;) Have fun :)

Unknown pisze...

coy2k> Wrzucam takie a nie innej wielkości, by się jak najwięcej zmieściło, więc nie narzekaj ;P
xavia> Jesteś pewna, że chcesz tych Japończyków? Bo mnóstwo z nich jest maksymalnie, ale to naprawdę maksymalnie zniewieściałych. Więc się dobrze zastanów ;P

Anonimowy pisze...

Bartku kiedy ja lubie narzekać :P